Arıların ve böceklerin yok olması yılda 500 bin kişiyi öldürüyor

Arı ve böcekler gibi polenleri taşıyan canlıların sayılarının giderek azalmasının insan yaşamını ne kadar kötü etkilediği ortaya çıktı.