Apple, kendi modemini iPhone SE ile tanıtacak

Sinope kod adlı bu modem, Apple’ın Qualcomm gibi dış tedarikçilere olan bağımlılığını azaltmayı hedefleyen bir proje olarak dikkat çekiyor.