Apple’da skandal… Kullanıcılarını takip edip izinsiz veri topluyor

Teknoloji devi yeni bir skandalın ortasında yer alıyor. İki uygulama geliştiricinin iddialarına göre Apple, sık sık dile getirdiği gibi pek de gizlilik yanlısı olmayabilir. Geliştiriciler; şirketin, kullanıcılarını takip ettiğini ve izinsiz bir şekilde veri topladığını söylüyor.